ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda

  • masa pelepasan:2024-03-28 18:09:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:276
  • Penerangan pantas:

    Toulon, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertamaApa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendarata

Kandungan artikel
segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Jika lif berada di arah bawah, dan secara automatik membuka pintu lif.

ToulonApabila menghadapi operasi lif yang tidak normal, anda boleh panggil talian panas pembaikan untuk berkonsultasi dengan pegawai penyelamatan atau memberitahu pusat perkhidmatan untuk menanganinya. Jangan mengambil tindakan yang tidak dibenarkan untuk mengelakkan menyebabkan kerosakan yang lebih besar kepada lif atau bahkan menyebabkan kemalangan.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

BrugesIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, PC dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

The mode handle switch is operated, and the elevator driver controls the panel handle switch in the car to achieve the operation status of the elevator in motion, up, down, and stopping.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Raka TandaAda telefon api di dalam kereta lif api.

Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah


ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Jabatan PemasaranSecara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Bergantung pada apa keselamatan lif?

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

ToulonGelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif,ToulonMesin pembukaan hidraulik, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin,ToulonPlatform mengangkat bebas halangan menegak, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang,ToulonLift tirai tahap, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.


JanakkalaMaklumat produk lain
  • ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

    Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

  • Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

    Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

  • Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

    NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

  • WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

    WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

  • WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

    WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda memberi anda ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda oleh syarikat kami, perkhidmatan ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda. ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ToulonLift bebas penghalang hidraulikPembekal mengalu-alukan kedatangan anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!