PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:16:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:537
  • Penerangan pantas:

    Pabianice,Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V

Kandungan artikel

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

PabianiceLif rumah telah secara perlahan-lahan menjadi alat pengangkutan menegak penting untuk keluarga tunggal modern, dupleks, villa dan bangunan-bangunan tinggal lain, dan bahkan pemandangan indah di rumah.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, after maintenance or urgent repairs are completed we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

TetouanIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.


PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan



This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height,PabianiceLif rumah tangga kecil 3 tingkat, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Apabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Kerja kerjaJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum,PabianiceHarga lif rumah tangga 5 tingkat, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.


PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan



Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Tanda kualiti tinggiDalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Selama tahun terakhir, pembangunan industri lif China telah melalui beberapa tahap: pemasangan dan pemeliharaan lif yang diimport (-). Selama tahap ini, pemilikan lif China hanya sekitar bebas dan sukar untuk dikembangkan dan menghasilkan (-). Pada tahap ini, China menghasilkan dan memasang sekitar lif. Cina telah menjadi pasar terbesar di dunia untuk lif yang baru dipasang dan penghasil utama lif.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

PabianiceIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah,PabianicePangkalan mengangkat berputar, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.


JanakkalaMaklumat produk lain
  • Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

    Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

  • Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

    Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

  • TangailSampel pengubah jenis keringApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

    TangailSampel pengubah jenis keringApakah salah faham mengenai rasa pemeliharaan nilai

  • BrasiliaPlatform angkat hidraulik besarBagaimana trend harga

    BrasiliaPlatform angkat hidraulik besarBagaimana trend harga

  • BrasiliaTekanan hidraulik paksi naik bimbitSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

    BrasiliaTekanan hidraulik paksi naik bimbitSecara beransur-ansur menjadi produk arus perdana

  • AuroraJembatan boardingRambut tebal dan nipis

    AuroraJembatan boardingRambut tebal dan nipis

  • AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

    AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

  • AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

    AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

  • segera:Peringatan: Maklumat PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan memberi anda PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan. PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PabianiceLif mikro rumah tangga kecilKaedah yang berkesan untuk ketahanan kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!