CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

masa pelepasan:2024-03-20 19:17:26 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:546

Petua teras:Cosenza,Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara m

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

CosenzaKapasiti muatan berat:

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Bad VoslauWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik,CosenzaLift bimbit traktif, dan peranti transmisi lif pembangunan


CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Pada zaman modern, platform angkat adalah produk alternatif untuk pelukis lengan. Ia boleh melakukan operasi penggantian atau melintasi halangan semasa operasi. Yang lebih pelik ialah ia boleh melakukan beberapa titik kerja di lokasi berat, putar dalam semua arah semasa penggunaan, dan mempunyai muatan berat. Ia boleh digunakan untuk dua atau lebih orang yang bekerja pada masa yang sama, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Persekitaran pemeriksaanPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Kotak gerak pengurangan,CosenzaPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya



Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

reformTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi, periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus, dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, tetapi juga memenuhi keperluan kuat kesan. Struktur penyelesaian komponen yang membawa muatan suhu rendah mempunyai kesan yang signifikan pada tekanan suhu penyelesaian, konsentrasi tekanan, dll. Oleh itu, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

CosenzaAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian,CosenzaPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasa, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


Hak cipta dan notis:
1. CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CosenzaLift bimbit traktifPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Janakkalamengesyorkanberita
JanakkalaBerita terkini