HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori

masa pelepasan:2024-02-15 18:03:33 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:445

Petua teras:Hajdunanas,Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.Kaedah pe

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik,HajdunanasPaksi mendaki hidraulik tetap, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

HajdunanasApabila menggunakan jambatan naik, pastikan platform stabil dan tegas, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

San BernardoKemudian, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.


HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori



Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Mengadopsi plat besi berpotensi anti slip, platform mempunyai prestasi anti slip yang baik.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Petikan terakhirBercakap relatif, mengangkat (sh ē Platform ini juga peralatan pengendalian yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan kargo antara lantai kilang. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Cargo Lift, juga dikenali sebagai platform angkat, digunakan untuk transportasi barang antara lantai di bangunan. Produk terutama digunakan untuk transportasi barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Setiap lantai dan bangku kerja platform mengangkat boleh dilengkapi dengan butang operasi untuk mencapai kawalan berbilang-titik. Struktur Produk (Stru

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah,HajdunanasPaksi penerbangan tetap hidraulik, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao


HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori



Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif,HajdunanasJembatan naik kecil, dan kandang penggantian.

Asas pemeriksaanAdjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao

Jembatan pengangkutan terlibat dalam saluran operasi memuatkan dan nyahlakukan, dengan permukaan papan utama jambatan pengangkutan yang dipasang secara mengufuk dengan permukaan atas saluran operasi memuatkan dan nyahlakukan. Sempurna terintegrasi ke dalam saluran, tanpa memuatkan dan membuka operasi, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jenis struktur jambatan naik ini digunakan secara luas dan juga adalah peralatan mekanik relatif selesa untuk bantuan naik. Kedua, skala aplikasi jambatan penerbangan hidraulik tetap. Ia terutama digunakan di kilang dan gudang modern dan boleh muat dan lepaskan barang secara sensitif. Hari ini kita akan bercakap tentang keuntungan memuatkan dan memuatkan dengan jambatan boarding tetap. Seperti yang diketahui, teknologi produk jambatan boarding Gusu tetap kini telah menerima perhatian luas dari kerja. Jembatan boarding tetap boleh digunakan untuk jadual secara luas, juga dikenali sebagai papan kawalan tinggi. Selepas mengangkat, ia boleh menetapkan jembatan antara forklift dan trak, membolehkan semua forklift memasuki trak operasi muatan dan membuang, meningkatkan kelajuan muatan dan membuang. Satu boleh menarik ton barang, tetapi juga mengurangkan frekuensi muatan dan membuang.

Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak, dan tidak diperlukan), disebabkan ketidakseimbangan hidraulik, langsung mencapai tempat di mana forklift dan kenderaan berat, yang dipanggil pemeriksaan naik. Ia adalah praktik untuk melakukan berbagai tindakan dan mengisi bentuk pemeriksaan stesen pemasangan jambatan naik. Penaklasifikasi jambatan naik hidraulik termasuk jambatan naik hidraulik bergerak dan jambatan naik hidraulik tetap. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan sebagai jembatan antara platform kargo dan kenderaan pengangkutan. Untuk memudahkan operasi forklift dan mencapai tujuan untuk memuatkan dan memuatkan barang, satu hujung peralatan sama dengan tinggi platform kargo, dan hujung yang lain berada di tepi belakang kargo. Tinggi boleh secara automatik disesuaikan mengikut jenis-jenis kenderaan yang berbeza dan perubahan dalam kargo semasa memuatkan. Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Papan utama jambatan naik yang dipasang adalah aras dengan aras atas platform memuatkan dan membuang. Terintegrasi sepenuhnya ke dalam platform tanpa memuatkan dan memuatkan operasi, ia tidak akan mempengaruhi tugas lain di platform. Jenis jambatan naik ini adalah peranti bantuan naik yang luas dan relatif cepat. Rancangannya telah ditetapkan sejak bangunan rancangan struktur. Jembatan naik di sisi platform katil dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform memuatkan dan memuatkan, dan struktur bangunan tetap pada dasarnya tidak berubah. Semasa pembangunan, faktor muatan dan muatan tidak dianggap. Jembatan pengangkutan sisi meja kerja adalah penyelesaian yang juga boleh memenuhi keperluan memuatkan dan memuatkan ke kereta trak. Jembatan boarding sebelah katil juga dirancang menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Similarly, it can be adjusted upwards (below the cargo counter) or downwards (below the cargo counter) within a certain range, sebagai tindakan pembaikan, jembatan naik bimbit adalah salah satu solusi yang sesuai. Jembatan boarding bergerak sama dengan cerun besi bergerak, dan forklift juga boleh langsung memasuki kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat boleh dicapai oleh satu orang tanpa perlukan bekalan kuasa.

HajdunanasPress the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.


Hak cipta dan notis:
1. HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HajdunanasJembatan naik mudahAnalisis aplikasi kategori mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Janakkalamengesyorkanberita
JanakkalaBerita terkini