GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

masa pelepasan:2024-02-15 16:03:03 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:228

Petua teras:Guizhou,Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.The mobile boarding br

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

GuizhouDi depan pangkalan plat penyesuaian terbuka, membuat ia selesa dan cepat untuk membersihkan sampah.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Arrentela[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya,GuizhouTekanan hidraulik paksi naik bimbit, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa



Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Unik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Penyesuaian SkemaSistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;


GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa



Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm,GuizhouJambatan naik selesai, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Kost penghasilanPengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Memuatkan dan membuka jembatan naik sebagai gudang

Tighten the manual valve to close it.

GuizhouPada masa ini, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation, and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa,GuizhouJembatan naik bimbit hidraulik, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


Hak cipta dan notis:
1. GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian GuizhouJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Janakkalamengesyorkanberita
JanakkalaBerita terkini