BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim

masa pelepasan:2022-06-12 11:32:15 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:322

Petua teras:Brovari,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,BrovariHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

BrovariPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Mersa MatruhSebab api dalam pengubah kuasa

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Pengubah kuasa

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Untuk lebih, sila periksaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?


BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Keperlukan pemeriksaanTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,BrovariKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan,BrovariKarakteristik pengubah tenggelam minyak, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

BrovariKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Dry type transformer factory

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Hak cipta dan notis:
1. BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BrovariPengenalan struktur pengubah tenggelam minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Janakkalamengesyorkanberita
JanakkalaBerita terkini