Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan

  • masa pelepasan:2022-06-28 14:03:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:170
  • Penerangan pantas:

    Coihaique,Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dal

Kandungan artikel

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

CoihaiqueMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar cat bahagian yang rosak.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

RodovreGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan,CoihaiquePenghantaran kuasa automatik pengubah, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

inovasi teknologiJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,CoihaiqueUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyak, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi,CoihaiquePerlindungan komprensif pengubah kuasa, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Harga yang boleh diterimaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

CoihaiqueLepaskan skru inti

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

JanakkalaMaklumat produk lain
  • XinjiangPrice of 10 ton mobile boarding bridgeHypoallergenic

    XinjiangPrice of 10 ton mobile boarding bridgeHypoallergenic

  • XinjiangPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKeadaan berkarat

    XinjiangPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKeadaan berkarat

  • Hong KongPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAnalisis proses yang sangat baik

    Hong KongPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAnalisis proses yang sangat baik

  • Hong KongJembatan naik bimbit hidraulikHarga jualan langsung

    Hong KongJembatan naik bimbit hidraulikHarga jualan langsung

  • peitaihoPlatform type hydraulic boarding bridgeTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    peitaihoPlatform type hydraulic boarding bridgeTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • peitaihoPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformFaktor utama pembelian industri

    peitaihoPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformFaktor utama pembelian industri

  • peitaihoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTiga masalah biasa

    peitaihoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTiga masalah biasa

  • BalbrigganPlatform angkat elektrik hidraulikProses rawatan

    BalbrigganPlatform angkat elektrik hidraulikProses rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan memberi anda Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan oleh syarikat kami, perkhidmatan Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan. Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Coihaique315 KVA oil type transformerManifestasi retakan penentuan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!