Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal

  • masa pelepasan:2022-06-11 11:28:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:435
  • Penerangan pantas:

    Mar del Plata,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil,Mar del PlataInspection contents of dry-type transformer, pengubah akan dimuatka

Kandungan artikel

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil,Mar del PlataInspection contents of dry-type transformer, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Mar del PlataPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

MongoAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,Mar del PlataTransformer kuasa S13-m-200, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, ia tidak perlu diam.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

pasangKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Sampling inspectionIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek,Mar del PlataBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Mar del PlataPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

JanakkalaMaklumat produk lain
  • KemonaJembatan naik keretaAsal

    KemonaJembatan naik keretaAsal

  • Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

    HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

  • HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

    HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

  • britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

    britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

  • HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

    HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

  • HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

    HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

  • Hyelia10 ton jambatan naik bimbitSifat fizikal yang baik

    Hyelia10 ton jambatan naik bimbitSifat fizikal yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal memberi anda Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal. Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Mar del PlataPengubah terjun minyak 3000Analisis indeks prestasi mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!